Serwis prezentuje ofertę firmy abc SoftMAR, która obejmuje:
-informatyczną obsługę firm zawierającą kompleksowe usługi informatyczne i sprzęt:
-systemy komputerowe i serwery IBM i HP oraz oprogramowanie Microsoft;
kasy i drukarki fiskalne Posnet;
-oprogramowanie handlowe, magazynowe, finansowo-księgowe oraz kadrowo-płacowe InsERT;
-zabezpieczenie antywirusowe G Data i ESET;
-naprawę programów magazynowo-handlowych opartych o Microsoft SQL jak Subiekt czy Opt!ma;
-sklep online a w nim produkty dostępne od ręki lub wysyłka tego samego dnia;
-dystrybucję InsERT (Subiekt, Rewizor, Rachmistrz, Gratyfikant GT i inne) w najlepszych cenach;
-realizacje wizytówki firmy - strony WWW oparte o Joomla, WordPress i OsCommerce wraz ze sklepem internetowym połączonym z systemem handlowo-magazynowym;
-szkolenia z systemów magazynowych, handlowych, księgowych i kadrowych;
-centralizację oddziałowych magazynów w jeden system informatyczny (VPN, zdalny pulpit);
-kompletne systemy nadzoru w oparciu o kamery TV przemysłowej - monitoring przez internet;
-telefonię internetową już od 6 gr/min przy naliczaniu sekundowym za pomocą zwykłych telefonów.
Softmar w ofercie ma takie programy jak:
https://softmar.com.pl/httpsoftmarcomplsubiekt-nexo-pro-1-stanowisko-p-8html-p-8.html
https://softmar.com.pl/httpsoftmarcomplsubiekt-gt-3-stanowiska-p-2html-p-2.html
https://softmar.com.pl/httpsoftmarcomplmikrosubiekt-1-stanowisko-p-1html-p-284.html
https://softmar.com.pl/httpsoftmarcomplzielony-plus-dla-insert-p-62html-p-62.html
https://softmar.com.pl/httpsoftmarcomplsello-p-3html-p-3.html
System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) – system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:
Pierwszy rodzaj systemu CRM ma zapewnić realizację pierwszego z wymienionych w poprzednim punkcie celów, tj. uniezależnienia standardu obsługi klienta od kanału komunikacji. Za dwa następne zadania, tj. gromadzenie i udostępnianie informacji o kliencie i produktach, odpowiada CRM typu operacyjnego, a za ostatnie, czyli analizę klientów i ich zachowań – CRM typu analitycznego.
CRM interaktywny jest określany też jako CRM komunikacji (contact center). Jego zadaniem jest obsłużenie wszystkich możliwych kanałów kontaktu klienta z organizacją. Systemy contact center rozwinęły się z systemów call center (tzw. telefoniczne centra obsługi).
Zadaniem CRM operacyjnego jest gromadzenie i udostępnianie wszystkich możliwych informacji o kliencie, które umożliwiają jego wszechstronną i pełną obsługę. Systemy te określane są często jako systemy typu front office i obejmują trzy grupy funkcjonalności, ukierunkowane odpowiednio na marketing, sprzedaż i wsparcie techniczne. Odpowiadają one kolejnym etapom pracy z klientem, czyli jego pozyskaniu, zrealizowaniu sprzedaży i dbaniu o utrzymanie. Zadaniem systemu CRM typu operacyjnego jest również automatyzacja zadań, wchodzących w skład powyższych grup interakcji z klientem:
Zadaniem analitycznych systemów CRM jest dokonywanie wszechstronnych analiz danych o klientach, takich jak np.: wielowymiarowa segmentacja klientów, analiza wartości klientów, analiza lojalności, analiza koszykowa. Wykorzystywane są przy tym techniki eksploracji danych, pochodzących z różnych źródeł. Wykrywane są przez to wzorce i korelacje pomiędzy zgromadzonymi informacjami. Wyniki tych analiz wykorzystywane są w automatyzacji zadań operacyjnych systemów CRM. Przekazywane są one również do kadry menadżerskiej przedsiębiorstwa, pozwalając im na podejmowanie dokładniejszych decyzji, które odnoszą się do sprzedaży i marketingu. Dzięki temu poprawia się jakość oferowanych towarów i usług. Poza tym strategie ich dystrybucji mogą zostać dostosowane do potencjalnych gustów i preferencji klientów.
Linki:
https://softmar.com.pl/httpsoftmarcomplprogramy-crm-c-4html-c-4.html
https://softmar.com.pl/httpsoftmarcomplprogramy-antywirusowe-c-5html-c-5.html
https://softmar.com.pl/httpsoftmarcomploferta-dla-biur-rachunkowych-c-12html-c-12.html
https://softmar.com.pl/httpsoftmarcomplprogramy-kadrowe-c-3html-c-3.html
https://softmar.com.pl/httpsoftmarcomplprogramy-handlowe-c-1html-c-1.html